AdMarket 2018 este un studiu complex Business-to-Business realizat de catre D&D Research (DDR) la solicitarea Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). AdMarket este in acest an la a 9 editie, prima fiind realizata in 2002.
AdMarket 2018 isi propune sa evalueze aspecte cheie ale relatiei dintre Agentiile de Publicitate si Media si respectiv Clientii acestora – cei mai importanti spenderi in comunicarea comerciala din Romania.Pentru a atinge acest obiectiv AdMarket va culege opinia celor mai relevanti profesionisti din companiile din Top 300 Advertising Spenders. Acestia vor fi rugati sa:

* detalieze unele aspecte profesionale actuale ale relatiei de munca cu Agentia, criteriile care definesc aceasta relatie

* contureze perceptii cheie privind Agentiile

* exprime opinii despre fenomene care pot influenta cel mai mult din punct de vedere business viitorul relatiei de munca cu Agentia.

Pentru cei care isi mai amintesc editiile trecute ale studiului, editia din acest an vine cu multe schimbari care aduc o profunzime mult mai mare a intelegerii criteriilor dupa care Clientii evalueaza relatia cu Agentia. In consecinta si perceptiile privind competentele Agentiilor vor fi mult diversificate si nuantate.
AdMarket 2018 se desfasoara in lunile mai-iunie. In aceasta perioada D&D Research ii va contacta telefonic sau electronic pe toti stakeholderii relevanti din companiile participante la studiu pentru a le solicita ajutorul si a-i directiona catre link-urie relevante pentru completarea chestionarului online. Pentru a afla orice fel de informatii suplimentare despre studiu va rugam sa ne scrieti pe adresa admarket18@ddresearch.ro.
AdMarket 2018 va livra catre UAPR un Raport General de cercetare care va contine analize globale pe toate dimensiunile masurate de studiu. In acelasi timp companiile participante la studiu vor primi un Raport de Stare continand cele mai interesante concluzii pe tematicile evaluate.

Pentru referinta, puteti accesa Digital AdMarket 2014, Creative AdMarket 2014 si Media AdMarket 2014.