Campania “Dincolo de cifre sunt oameni” semnată de Ogilvy România este preluată de Asociația Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)

“Never waste a good crisis” citatul lui Winston Churchill, cel mai des folosit in aceasta perioada, devine un principiu de actiune al UAPR, care propune industriei de publicitate doua noi provocari creative.

Un comunicat comun, global, al asociatiilor agentiilor de publicitate

CUM SA FII PLATIT PENTRU VALOAREA ADAUGATA PE CARE O CREEZI SI NU PENTRU ORELE PE CARE LE LUCREZI

Managementul resurselor umane este, poate, cea mai importanta activitate intr-o agentie de publicitate. Cu atat mai mult in vremuri incerte.

UAPR a ales un nou Consiliu Director pentru perioada 2017 - 2019

UAPR si IAA Romania pledeaza pentru predictibilitatea cadrului fiscal si legislativ

43 De Campanii In Finala Euro Effie Awards 2016

Industria Europeana De Publicitate Are Asteptari Moderat-Pozitive Cu Privire La Dezvoltarea Pietei In Perioada Urmatoare

Trei Publicitari Romani In Juriul EACA EURO EFFIES 2016

Premiile FIBRA

Legea Care Interzice Publicitatea Audio-Video Pentru Medicamente Limiteaza Nejustificat Accessul La Informatie