Mai 2016 Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare a anuntat component juriului pentru editia din 2016 a festivalului Euro Effie. Prezidat de Dan Burdett, Global Brand Vice President Snickers la Mars, juriul primei runde va evalua inscrierile in perioada 25 mai – 15 iunie si va selecta finalistii pentru a doua runda de jurizare.

Mona Opran, COO – Centrade | Cheil, Diana Ceausu, Head of Strategy – McCann Bucharest, si Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager – SAB Miller, fac parte din juriul primei runde si vor selecta finalistii editiei din acest an.

Diana Ceausu
Mona Opran
Stefan Teodorescu

Festivalul Euro Effie, aflat la a 20a editie, este o competitive anuala ce premiaza cele mai eficiente campanii de comunicare dezvoltate in doua sau mai multe piete europene. Anul acesta numarul de inscrieri este unul record, cu 30% mai mult decat anul trecut.

Juriul este alcatuit din profesionisti din industrie, reprezentanti ai agentiilor sau ai clientilor, provenind din 20 de tari europene. Fiecare jurat isi va folosi experienta si cunostintele pentru a evalua si a selecta campaniile ce merg in finala. Criteriile de evaluare sunt grupate in patru categorii: provocare strategica, strategie creativa, implementarea ideii si rezultate.

Am avut norocul sa lucrez pentru cateva branduri extraordinare si stiu exact cum este sa concurezi si, uneori, sa castigi un Effie. Asadar am primit cu modestie sa prezidez juriul unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri din lume”, a spus presedintele juriului, Dan Burdett.

Festivalul Euro Effie este organizat de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare in parteneriat cu Euronews si cu sprijinul Bacardi-Martini, Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.

Dan Burdett