FĂ UN JOB DIN ASTA

Ești bine pe scrollat? Rupi Tik-Tok-ul în două? Sau ești genul animal lover?

Atunci dă scroll mai jos și vezi cum ai putea să faci un job în publicitate din toate aceste skill-uri creative.

Share video icon

Publicitatea nu înseamnă doar scrolling pe telefon, premii și festivaluri, ci multe alte lucruri, unele chiar foarte serioase.

Uite și alte “concepte” din publicitate ca să vezi mai bine dacă e industria potrivită pentru tine.

TRENDURI

Publicitatea e mereu în schimbare, ca și societatea noastră. De aceea industria asta înseamnă să fii la curent cu noi trenduri, în orice moment.

SKILL-URI SOCIALE

Vorbim de o industrie de echipă în care trebuie să "vinzi" ideile agenției mai departe, altor oameni. Deci îți trebuie skill-uri sociale.

FAIMĂ

O campanie bună în publicitate te poate face celebru peste noapte, dar câteodată e nevoie să muncești o viață întreagă să faci o reclamă "virală".

FĂ-ȚI CV

FĂ-ȚI CV

Spune-ne cum stai cu timpul?

Cum lucrezi mai bine într-un proiect?

Cum abordezi challenge-urile într-un mod creativ?

imagine profil personala

Când mă gândesc la publicitate primul cuvânt care-mi vine în minte este .

Brandul meu preferat este .

O trăsătură care mă face super potrivit pentru publicitate este .

Matinală

Pasăre de noapte

Sunt genul care rezolvă mare parte din task-uri până la ora 12, iar productivitatea mea scade direct proporțional cu lumina zilei.

Sunt genul care își găsește inspirația mai ales după program. Asta înseamnă că a doua zi încep work-ul mai târziu, dar stau liniștit/tă pentru că brieful e pe jumătate rezolvat.

Team player

Lucrez de unul singur

Sunt genul care iubește brainstormingul și ping-pong-ul de idei, de aceea prefer lucrul în echipă.

Sunt ok și cu lucrul în echipă, dar parcă tot mai bine mă concentrez de unul singur, când stau doar cu gândurile și ideile mele creative.

Problem finder

Problem solver

Sunt genul care mai întâi pun întrebări, să înțeleg mai bine sistemul, problema pe care o am de rezolvat.

Sunt genul care vede o problemă ca pe o oportunitate. Adică mereu caut soluții “laterale”, perspective fresh, nemaivăzute, pentru a rezolva orice problemă creativă.

acceptat acceptat

Avem câte un job pentru fiecare din skill-urile voastre creative

Strateg

este acela care transformă o problemă, o problemă de marketing într-o oportunitate creativă

Art Director

este magicianul care pune ideile în imagine și pune conceptele în valoare

Copywriter

este omul care scrie textele, face conceptele, vinde ideile

PR

face de toate, face și comunicate și comunicare de criză. Și orice începe cu "PR": cum ar fi "PR blitz" sau "PR stunt".

Social Media Specialist

este cel care face mereu planuri, content planuri pentru rețelele sociale

Client Service

e persoana care ține legatura între agenție și client și ține și proiectele-n mișcare