Iunie 2016 In urma primei runde de jurizare, 43 de campanii au fost selectate pentru finala Euro Effie. Festivalul sarbatoreste anul acesta cea de-a 20a editie si a inregistrat un numar record de inscrieri, cu 30% mai mult decat anul trecut.
Printre finalisti (lista completa aici) se numara campanii din Danemarca, Franta, Germania, Irlanda, Romania, Slovacia, Spania, Ucraina si Marea Britanie. Romania este prezenta pe lista finalistilor cu campania Julius Meinl, Plateste cu poezie, implementata de Heist Industries.
Prezidat de Dan Burdett, Global Brand Vice President Snickers la Mars, juriul din runda a doua evalueaza finalistii in functie de rezultatele obtinute (80%) si de creativitatea campaniei (20%). Printre membrii juriului (lista completa aici) se numara profesionisti din unsprezece tari, precum Jay Rhee, European CEO Innocean Worldwide Europe, Harjot Singh, European VP Regional Strategy Director Europe la McCann Worldgroup EMEA, si Volker Sydow, Global Category Director for Sexual Wellbeing la Reckitt Benckiser.
Castigatorii din acest an vor fi premiati in cadrul Galei Euro Effie, ce va avea loc pe 18 octombrie 2016 la Bruxelles si vor fi apoi anuntati onlie pe site-ul www.euro-effie.com. Inscrierile pentru participarea la Gala se fac pe site-ul oficial al festivalului www.euro-effie.com.
Euro Effie este organizat de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare, in parteneriat cu Euronews si cu sprijinul Google, The European Publishers’ Council, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics & Bacardi-Martini.
