In Dezbatere

PREAMBUL

Acest document reprezinta o recomandare adresata atat companiilor cat si agentiilor active in industria de marketing si comunicare, elaborata de Asociatia agentiilor de publicitate din Polonia in parteneriat cu alte asociatii ale industriei de marketing si publicitate locale.

Prin publicarea acestui document pe site-ul UAPR Consiliul Director doreste sa lanseze o dezbatere publica in randul companiilor si agentiilor active in industria de marketing si comunicare in scopul optimizarii proceselor de pich in interesul clientilor.

Consiliul Director al UAPR nu isi propune sa adopte, sa propuna sau sa impuna vreo regula sau principiu ce ar putea ingradi in vreun fel dreptul clientilor si agentiilor de a-si alege liber partenerii de afaceri.

UAPR nu impune reguli, criterii, proceduri, etc. ce ar putea, din cauza unei lipse de intelegere sau a unei aplicari defectuoase, sa limiteze accesul clientilor la servicii de orice fel sau dreptul agentiilor de a participa in orice proces de selectie (pitch) considera oportun.

Consiliul Director UAPR are permanent in vedere nevoia clientilor de a-si optimiza costurile interne si procesele de selectie in cazul organizarii unui pitch si vine in intampinarea acestora cu o serie de sugestii ce ar putea imbunatati aceste aspecte.

Documentul a fost publicat spre dezbatere in forma originala (in limba engleza), asa cum a fost el adoptat in Polonia. Documentul nu a fost tradus exact din dorinta de a nu influenta, prin sensul anumitor termeni folositi in context, in vreun fel, vreo decizie si de a nu induce interpretari gresite ce ar putea afecta libera concurenta pe piata de marketing si comunicare.

Toate prevederile cuprinse in prezentul document sunt recomandari si nu sunt de natura sa genereze obligatii pentru vreuna dintre companiile ce organizeaza procese de selectie a agentiei de comunicare sau pentru agentiile ce participa la astfel de procese de selectie.

Intr-o piata competitiva, atat clienții cât și agențiile depun toate eforturile posibile pentru dezvoltarea si imbunatatirea relatiei dintre ei precum și pentru anticiparea problemelor înainte ca ele să apară și să devină ireconciliabile.

Experienta a demonstrat ca relatiile de lunga durata dintre clienti si agentiile de publicitate au dus la cresteri sanatoase ale marcilor vizate. Cunostintele si experienta acumulate pe durata unei relatii de business stabile se traduc adesea in solutii mai adecvate provocarilor pietei.

Consiliul Director UAPR roaga atat agentiile de orice tip si specializare (indiferent daca sunt sau nu membre UAPR) cat si clientii de publicitate din piata din Romania sa analizeze acest document si sa si exprime in mod direct opinia asupra sa, sa faca recomandari de imbunatatire si sa completeze acolo unde considera necesar.

Consiliul Director UAPR atrage atentia tuturor companiilor ca prevederile prezentate in documentul de mai jos, supus dezbaterii publice nu reprezinta vreo obligatie pentru vreuna din parti si nu pot fi interpretate in scopul limitarii drepturilor tuturor companiilor de a participa liber intr-un proces de selectie.

>> White Paper on Marketing Communication Industry – Full Service

Click to access the login or register cheese
Caută

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele