FĂ UN JOB DIN ASTA
Ești bine pe scrollat? Rupi Tik-Tok-ul în două? Sau ești genul animal lover?
Atunci dă scroll mai jos și vezi cum ai putea să faci un job în publicitate din toate aceste skill-uri creative.
Publicitatea nu înseamnă doar scrolling pe telefon, premii și festivaluri, ci multe alte lucruri, unele chiar foarte serioase.
Uite și alte “concepte” din publicitate ca să vezi mai bine dacă e industria potrivită pentru tine.
TRENDURI
Publicitatea e mereu în schimbare, ca și societatea noastră. De aceea industria asta înseamnă să fii la curent cu noi trenduri, în orice moment.
SKILL-URI SOCIALE
Vorbim de o industrie de echipă în care trebuie să “vinzi” ideile agenției mai departe, altor oameni. Deci îți trebuie skill-uri sociale.
FAIMĂ
O campanie bună în publicitate te poate face celebru peste noapte, dar câteodată e nevoie să muncești o viață întreagă să faci o reclamă “virală”.
FĂ -ȚI CV
Campania s-a încheiat. Vă invităm să ne urmăriți în continuare pe website uapr.ro si Facebook UAPR.
Avem câte un job pentru fiecare din skill-urile voastre creative
Strateg
este acela care transformă o problemă, o problemă de marketing într-o oportunitate creativă
Art Director
este magicianul care pune ideile în imagine și pune conceptele în valoare
Copywriter
este omul care scrie textele, face conceptele, vinde ideile
PR
face de toate, face și comunicate și comunicare de criză. Și orice începe cu “PR”: cum ar fi “PR blitz” sau “PR stunt”.
Social Media Specialist
este cel care face mereu planuri, content planuri pentru rețelele sociale
Client Service
e persoana care ține legatura între agenție și client și ține și proiectele-n mișcare
Ideile bune merg mână-n mână cu agenția de media. Campaniile creative sunt cu adevărat mișto atunci când ating pe cine trebuie. Vezi dacă e un job cool care ți s-ar potrivi.
Media Planner
este cel care orchestrează planul ideal, de la opțiuni de locații media, la analize și recomandări.
Media Manager
e persoana care cercetează și editează tot conținutul media, cel ce jonglează campania.