Premiile FIBRA

Premiile FIBRA – competitia care recunoaste curajul in creativitatea romaneasca
Aprilie 2016 Pentru mai mult de 2 ani, industriei de advertising si comunicare din Romania i-a lipsit recunoasterea locala. Nu si cea internationala. Agentiile au adus acasa metale pretioase in formele cele mai ravnite, de la Lei, la Tobe sau Clio-uri. Dar, la nivel local, pauza publicitara nu e deloc mai sclipitoare.

Pentru a sustine curajul in creativitate la nivel local au luat nastere Premiile FIBRA, festivalul de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA, UAPR si ADC*RO si de Ministerul Culturii. In 2016 Evenimentul s-a desfasurat intre 3 si 6 mai la Biblioteca Nationala, care a devenit, timp de 4 zile, hub-ul creativitatii romanesti, cu sesiuni de conferinte, workshop-uri, talk-uri despre creativitate, expozitii si gala de premiere.

Creativitatea este esenta comunicarii, iar curajul este fibra creativitatii. Si, pentru a asigura impartialitatea acestui demers, juriul festivalului a fost unul international, provenit din agentii recunoscute. La aceasta editie, juriul a fost condus de Kevin Brady (Droga5), care i-a avut alaturi pe Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands)

Pentru a reprezenta nevoile industriei, festivalul a inclus toate domeniile comunicarii, competitia fiind structurata pe 14 categorii, 42 sectiuni si 9 premii speciale, cu o sectiune dedicata tinerilor creativi, sub 30 ani – Young FIBRA.

Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Click to access the login or register cheese
Caută