Premiile FIBRA
Premiile FIBRA – competitia care recunoaste curajul in creativitatea romaneasca
Aprilie 2016 Pentru mai mult de 2 ani, industriei de advertising si comunicare din Romania i-a lipsit recunoasterea locala. Nu si cea internationala. Agentiile au adus acasa metale pretioase in formele cele mai ravnite, de la Lei, la Tobe sau Clio-uri. Dar, la nivel local, pauza publicitara nu e deloc mai sclipitoare.
Pentru a sustine curajul in creativitate la nivel local au luat nastere Premiile FIBRA, festivalul de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA, UAPR si ADC*RO si de Ministerul Culturii. In 2016 Evenimentul s-a desfasurat intre 3 si 6 mai la Biblioteca Nationala, care a devenit, timp de 4 zile, hub-ul creativitatii romanesti, cu sesiuni de conferinte, workshop-uri, talk-uri despre creativitate, expozitii si gala de premiere.
Creativitatea este esenta comunicarii, iar curajul este fibra creativitatii. Si, pentru a asigura impartialitatea acestui demers, juriul festivalului a fost unul international, provenit din agentii recunoscute. La aceasta editie, juriul a fost condus de Kevin Brady (Droga5), care i-a avut alaturi pe Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands)
Pentru a reprezenta nevoile industriei, festivalul a inclus toate domeniile comunicarii, competitia fiind structurata pe 14 categorii, 42 sectiuni si 9 premii speciale, cu o sectiune dedicata tinerilor creativi, sub 30 ani – Young FIBRA.
Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.