Transformarea Digitala A Comunicarii Comerciale Este Prioritara Pentru Dominic Grainger, Noul Presedinte Al EACA

Mai 2016 Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA, a fost ales Presedinte al EACA, in mai 2016, pentru urmatorii doi ani. In timpul mandatului sau, Grainger isi va concentra eforturile asupra a doua aspecte esentiale: contributia pozitiva si durabila a comunicarii comerciale la dezvoltarea economiilor europene si importanta tot mai mare a aptitudinilor digitale in cadrul industriei de comunicare.

Grainger este primul presedinte al Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare, ales din zona de media, si ii urmeaza la conducere lui David Patton, Presedinte & CEO Grey Group EMEA.

„Tehnologia digitala a schimbat definitiv modul in care consumatorii se informeaza sau se relaxeaza, modul in care acestia comunica intre ei sau modul in care un brand comunica cu ei. In Europa intalnim una dintre cele mai digitalizare piete de comunicare din lume.” declara Grainger. „Oportunitatile oferite de mediul digital au generat nenumarate provocari pentru proprietarii de media, pentru brandurile care intra in contact direct cu consumatorii si pentru autoritati. Orice agentie poate avea un rol important in exploatarea acestor oportunitati si de aceea, trebuie sa recunoastem, acum mai mult ca niciodata este foarte captivant sa lucrezi in aceasta industrie. EACA este un jucator important si influent la Bruxelles, cu o contributie importanta in elaborarea politicilor si a regulilor privitoare la comunicarea comericala. Sunt onorat sa fac parte din conducerea EACA in aceasta perioada atat de dinamica, sa contribui la reglementarea unor aspecte sensibile in industrie si la protejarea intereselor membrilor nostri in raport cu factorii de decizie din cadrul Comisiei Europene.”

Potrivit directorului general al EACA, Dominic Lyle, acesta este momentul potrivit pentru ca un reprezentant al unei companii de media sa isi asume rolul de Presedinte al EACA. „Acest fapt va consolida eforturile noastre concentrate in primul rand pe media si va transmite institutiilor de la Bruxelles mesajul ca tratam cu seriozitate problema pietei digitale unice. Pe masura ce activitatea EACA vizeaza tot mai mult probleme precum frauda on-line, confidentialitatea datelor sau caracterul anticoncurential al platformelor tehnologice, experienta lui Dominic va fi un avantaj real.”

Obiectivul lui Grainger de a atrage in cadrul industriei tot mai multe tinere talente, din ce in ce mai bine pregatite poate fi atins prin programele educationale deja existente la nivelul EACA, reusind astfel sa consolideze profilul si importanta industriei de comunicare la nivel european, fapt care, considera el, este esential pentru mentinerea competitivitatii pe viitor.

Grainger a fost numit Director General al GroupM EMEA in ianuarie 2006 si a fost promovat CEO al aceluiasi grup in octombrie 2008. Cariera lui in media a inceput in 1997, la CIA, achizitionata apoi de WPP in 2001. In 2002, Dominic a fost numit CEO al MEC EMEA inainte de a se alatura echipei GroupM in 2006.

Click to access the login or register cheese
Caută

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele